Vår support finns alltid nära till hands

Webdocs engagerade och vårdkunniga applikationssupport är en viktig del av vårt helhetserbjudande. Naturligtvis kostnadsfri och med generösa öppettider.

Meeting with patient

“Ni har en mycket bra support, bra tillgänglighet och löser frågorna så fort ni kan. Jag är mycket nöjd med er.”

Användare om Webdocsupporten

Happy doctor

Från vården. För vården.

Med kunskap och erfarenhet kommer insikter. Många av våra medarbetare har själva vårdbakgrund och har god kunskap om systembehov och användande av Webdoc journalsystem.

Female dr in room

Vi hittar lösningen

Vården tar inga raster, och det är centralt att arbetsdagen rullar på utan avbrott. Vi strävar efter att kunna återkoppla snabbt i alla ärenden vi får till oss, via telefon eller e-post.

Hög tillgänglighet och svarsfrekvens

Vårdkunniga medarbetare

Lösningsorienterade

Har du frågor? Kontakta oss!

Öppettider

Vardagar 8 – 17

Helgdagar och aftnar är ordinarie support stängd.

Supporten kan även nås via formuläret i Webdoc.

Maila supporten→

Telefon:
031-718 14 10

Driftstatus

Driftstatus uppdateras löpande med aktuell information i Webdoc journalsystem.

Vid behov läggs driftinformation även upp här på hemsidan/startsidan.   

Adressuppgifter

BESÖKSADRESS:
Nellickevägen 24c
412 63 Göteborg 

POSTADRESS:
Nellickevägen 20
412 63 Göteborg 

ORG.NUMMER:
556896-8001   

Ladda hem Teamviewer

Applikationen ger vårt support-team möjlighet att fjärrstyra din terminal för att lösa supportärenden på distans.   

Ladda ner ->

Vanliga frågor

Är våra patientuppgifter säkra i molnet?

Som kund kan ni alltid känna er trygga med att era patientuppgifter behandlas på ett säkert sätt. Webdoc är CE-märkt enligt regelverket för medicintekniska produkter, och Carasents driftleverantör är specialiserad på att hantera drift för system med hårda krav på datasäkerhet.

Hur mycket kostar systemuppdateringar och underhåll?

Ingenting. De uppdateringar och underhållsinsatser som regelbundet görs inom ramarna för Webdoc journalsystem ingår i licensavgiften. Som användare och kund informeras du också om de insatser och funktioner som berörs, i god tid inför varje release.

Vad har ni för supportmodell?

Vi erbjuder fri applikationssupport till samtliga användare. Vårt mål är att alla ska känna sig trygga i användandet av våra produkter och prioriterar att finnas till hands vid frågor eller eventuella problem. Naturligtvis erbjuder vi också lathundar och manualer som stöd och kommunicerar aktivt i samband med förändringar eller uppdateringar.

Är Webdoc för stort för min lilla klinik?

Webdoc är ett skalbart, digitalt journalsystem för privata vårdgivare – oavsett verksamhetens storlek och i många olika segment. Vi har kunder med alltifrån en användare till hundratals. Vårt mål har sedan starten varit att erbjuda en lösning som är enkelt att använda och att växa med, om så önskas. För att säkerställa att vi möter behoven har journalsystemet utvecklats i nära samarbete med vårdgivare inom primärvård, specialistvård, psykologi, rehab, kirurgi och företagshälsa.

Hur fungerar prissättningen?

Vår prismodell är framtagen för att passa alla olika typer av verksamheter, beroende på segment och storlek. Vårt offertupplägg gör det enkelt att skala upp din verksamhet genom att välja till tjänster och integrationer och vi erbjuder modeller både baserat på antalet patientbesök/år samt antalet listade patienter. Välkommen att höra av dig för mer prisinformation gällande just din verksamhet.

Kan vi fakturera ifrån Webdoc?

Webdoc är anpassat specifikt för sjukvårdens användarbehov, där enkla faktureringsflöden, patientresor och rapportering är centrala delar. Via systemet och även anslutna integrationer är det enkelt att hantera olika typer av avtal med regioner, fakturering till försäkringsbolag och att ta emot betalning från privata patienter. Webdoc erbjuder även andra ekonomiska funktioner och direkt integration till Fortnox.

Prata med en av våra experter

Vi hjälper dig fram till en lösning som passar din verksamhet och svarar på frågorna som dyker upp längs med vägen.

Engagerat stöd hela vägen

Enkelt att komma igång

Utbildning & support

Emilia Woisin

Säljare